واکنش سرمربی اتریش به ادعای تبانی با الجزایر؛ هیچکاک هم چنین پایانی نمینوشت!
رالف رانگنیک پس از تساوی ۳ بر ۳ تیمهای ملی فوتبال اتریش و الجزایر که با صعود هر دو تیم به مرحله حذفی جام جهانی همراه شد، اظهار داشت: وقتی نتیجه بازی ۳ بر ۳ است، هیچکس نمیتواند تصور کند که این نتیجه حاصل توافق دو تیم بوده است؛ بهویژه با اتفاقاتی که در ۹۰ ثانیه پایانی رخ داد. اگر ۳ دقیقه مانده به پایان مسابقه کسی میگفت چنین پایانی در انتظار این بازی است، همه فکر میکردند دیوانه شده است.
وی افزود: حدود ۴۰ سال است که مربیگری میکنم، اما حتی یک مسابقه با چنین روند دراماتیک و غیرقابل پیشبینی به یاد ندارم. همه انتظار تساوی بدون گل یا یک بر یک را داشتند، اما بازی با تساوی ۳ بر ۳ تمام شد. اگر آلفرد هیچکاک هم چنین داستانی نوشته بود، احتمالاً میگفتم کاملاً دیوانه است.
سرمربی اتریش با رد شائبه تبانی گفت: هر کسی که ۱۵ دقیقه پایانی بازی را دیده باشد، متوجه میشود که هر دو تیم برای پیروزی تلاش میکردند. هیچکس نمیتواند ادعا کند که در دقیقه ۹۳ بازیکنان تصمیم گرفتند یک گل دیگر رد و بدل کنند. شاید یکی، دو بازیکن الجزایر چنین ذهنیتی داشته باشند، اما من چنین چیزی را در تیم خودم ندیدم.
رانگنیک در پایان با اشاره به صعود اتریش از گروهی دشوار خاطرنشان کرد: چه کسی تصور میکرد ترکیه تنها پس از دو مسابقه حذف شود؟ ما از اینکه توانستیم از سختترین گروه مسابقات بهعنوان تیم دوم صعود کنیم، بسیار خوشحالیم؛ این صعود به هیچ وجه آسان به دست نیامد.
تیم ملی اتریش که پس از ۴۴ سال دوباره حضور در مرحله حذفی جام جهانی را تجربه میکند، در مرحله یکشانزدهم نهایی به مصاف اسپانیا خواهد رفت.
انتهای پیام/

